och klarifieringen om ingame PM, men frågan kvarstår faktiskt, så du får ursäkta mig om jag repeterar den. Jag vet att jag är tjatig och ställer samma fråga om och om igen i ett flertal trådar, men det beror ju bara på att svaren uteblir.Jag kan bara tycka, att ska det vara aktivaspelare som GO, bör de solidariskt, utses från alla de större allianserna,Det är fördelaktigt om En Go inte spelar på samma server som den är Go på. Dock är det svårt då vi bara har en server, men hoppas vi på att vi ska växa, och då kommer detta att göras om.
Därför är det viktigt att vi som Admins, dvs Jag och Flyillakvickt kollar ofta och noga vad som görs och inte görs.
Vilket vi gör.
Idealikst vore om det inte behövdes, liksom i Ogame där de var stenhårda med att ha GOs i samma värld som de spelade. Dock hade de 2 universum (senare 3). Ovanstående förslag skulle skapa en maktbalans vilket innebär att alliansernas GO skulle stenhårt granska alla motstående allianser spelare.Jag kan bara tycka, att ska det vara aktivaspelare som GO, bör de solidariskt, utses från alla de större allianserna,Det är fördelaktigt om En Go inte spelar på samma server som den är Go på. Dock är det svårt då vi bara har en server, men hoppas vi på att vi ska växa, och då kommer detta att göras om.
Därför är det viktigt att vi som Admins, dvs Jag och Flyillakvickt kollar ofta och noga vad som görs och inte görs.
Vilket vi gör.
dvs alla större allianser måste ha med en GO,
Jag har en fråga vad gäller GF's policy:
Jag har förstått att det är helt okej att vara spelare och GO för samma spel.
Det kan jag verkligen förstå, eftersom det ju måste vara klart bättre att ha GO's som känner till spelet, och därför kan besvara frågor på ett korrekt sätt.
Däremot undrar jag om det verkligen står i policyn att man får vara GO för den specifika server/värld man GO:ar?
Tacksam för svar.
PS.
Visst ja, kan man finna denna policy online så attman kan studera den på egen hand, och inte besvära er med en massa frågor hela tiden ;-)
DS
Och Det är det inget fel med att granska fiende allianserna även dem måste lyda reglerna, tänk lite innan du svarar..
Jag tror att det i själva verkär är du, käre exodusarn som bör läsa igeno tråde från början och se om du kanske missat poängen.Offtopic: DÅ jag försökte förklara för den som inte förstod så fick ajg förklara igen därför blev det som det blev.
policy?Vad skulle din post bevisa?2.4.b Ingen trollning (d.v.s. onödiga provokationer)
This post has been edited 3 times, last edit by "Joppeius" (Nov 30th 2009, 8:11pm)
Det är fördelaktigt om En Go inte spelar på samma server som den är Go på. Dock är det svårt då vi bara har en server, men hoppas vi på att vi ska växa, och då kommer detta att göras om.
?Forum Software: Burning Board®, developed by WoltLab® GmbH - © 2011 Gameforge Productions GmbH